Sunday, June 12, 2011

Review KL Gengster


Seri0usly cerita ni sangat best and memuaskan hati... tak membosankan.. aku tgk sbtu lepas punyala ramai org beratur ! Dalam cinema tu aku dok concentrate tgk cite ni. sampai nk pegi toilet pn rasa sayang.. hehehe.. Dah la di tambah dengan pelakon-pelakonnya yang ensem ! i loike !.... lagi-lagi aaron aziz ada.. paling aku tak boleh tak tengok, pelakon kegemaran aku ADI PUTRA pn ada.. fuh ! gua minat gler sama dia woo0oo... tak tgk cite samsons & Delaila dlu ? Ensem kan beliau .. eheheee...
Okeh ! stop cite pasal lain. Skang ni aku nk review cikit cite ni. Mostly cite ni memang la agak ganas. tapi kita nk tunjukkan kat umum apa dah berlaku skang je. Memamng tak nafikan semua ni wujud, tp seganas itu kah mereka? taklah dapat di buktikan.. Cuma bab kuang ajo dengan org tua tu . Memang ada segelintir anak muda skang kuang ajo dgn org tua. dalam cite tuh, siap bole sepak kot pakcik tu sb anta air lambat ? ko sape nk marah2? even menteri or org-org besar pn tak pnh bising cmtu..
Lagi cite ni tak adalah part perempuan sgt. cuma tunjuk part adik c Aaron aziz. sheera tu je yang dah rosak. lain-lain tak ada lah sgt scene perempuan kn ? tapi paling aku suka part Aaron aziz berlawan.. fulammak !!! tabik la. aku tiba je rasa nk ada boypriend cmtu . yang gagah ensem & dapat protect aku dr apa-apa je... caya lah ! 
tapi kelemahan cite ni sb aku menyampah dgn anak yusof haslam. nape dia ckp pelat cina plak dalam cite ni? nk kata muka cm cina? aku tgk cm melayu btol ada lah.. adoh ! itu jela kot. sbb maybe dia nk berlakon sm dlm cite dia ni, kita bagi jela dia peluang nk interframe jgks. kesian.... 
 
s0, aku dengar de desas desus mengatakan PEKIDA nk saman FARID KAMIL n SHAMSUL pasal dedah indetiti mereka ?huhuhu tp memang pn.. aku pn cm tahu sikit-sikit cmtuh lah. apa-apa pun dorang ni tak kacau org lau org tak kacau depa ...
antara scene menarik bagi aku :
part ni zizan ngah meroyan kete dia d bakar gengster2 SHARK (shamsul)

part aaron aziz and adi putra berlawan. actually dlm cite ni dorang beradik-beradik. cuma adi putra (adik) agak nakal n hati gelap cikit. biasalah anak muda bermasalah. tp tetap ensem !

Part aaron aziz melompt nk tendang adik dia.. part ni mantap beb ! cm real je. hebat..

wah aku suka gaya jalan adi putra. ensem ! macho ! dia pn kuat dalam cite ni.



Oh lupa.. aku kasi cerita ni.. 4.5/5 

=)

No comments:

Post a Comment