Thursday, June 30, 2011

Kenapa org slu cakap "Perempuan tu yang RAMPAS bf aku???"





Huish ! entri kali ni bukan aku nk bakee up si perampas or sape-sape. aku cuma tiba-tiba terfikir je. Kenapa boleh jadi perkara mcm tuh. Ada ke lelaki yang di rampas? kalau suami tu lain la.. kalau bab bf ?? hurmmm cmne kalau bf kita yg dok menggatal n curang blakang. main mata mintak no hp bagai, tup-tup bila jadi pape, kita akan salahkn PEREMPUAN??? patut kita hempuk lempang lunyai jantan curang tu lah kn? dah la menipu (sure-sure la dorang menipu cakap SINGLE?) amacam?? salahkn perempuan jgk?? haiyaaaa.....

Aku tak salahkn perempuan jgk. maybe la yg menuduh tu dalam keadaan emosi. yelah tiba-tiba org yang dia sayang sepenuh hati tiba-tiba berubah hati and pilih org lain?? mana tak hangin? tapi beringatlah. kadang-kadang ada perempuan yang btol perampas. menggoda. tapi bagi yang bf dorang dok menggatal apa kes? hurmmmm kita tak tahu apa bf kita buat d belakang kn? s0 jgn la smpai dendam nk simbah asid bagai. what the fish is it???? buang ms. cari je lelaki lain yg btol-btol sayangkn kita..

Macam kes aku, aku tak pastilah aku perampas atau tidak. rasanya tak lah kn? sebab aku tak tahu dia bf org. Alah, selagi kita tak berkahwin, probability kita tuk memilih pasangan paling tepat masih terbuka luas. cumanya aku ralat kenapa ex dia menuduh aku bagai?? tak kan lah smpai pegi cakap aku bg minyak pengasih, guna-guna bagai utk pikat bf dia??? agak-agak la kak.. eh aku pn tak tahu nk panggil dia apa? sbb umonya sm baya mak aku.. huhu bf dia yg konon aku rampas?? tak tua okeh ! baru 26 ... see ? ish.. tak akn la dia tk dapat beza, boleh cakap laki tu mintak putus sbb aku bg minyak pengasih?? hello, aku 25, kau 41 ..

mula-mula masa kantoi tu, dia dah mengamuk bagai. aku tak kisah. tapi perangai jaga la.. Macam-macam hal ragam org. sekarang ni aku sendiri mintak putus. aku pesan lagi suruh dia balik kt ex dia yg dok nk dia lagi. tp dia tak nak.. apa-apa jadi pun aku memang tak nak dah la kt lelaki cmtuh. bukan salah aku pun kakak.. aku sendiri pun tak tahu kisah silam dia... kenapa nk maki aku? kenapa nk dendam aku? dekat bf dia sendiri dia boleh cakap elok-elok . siap burukkan nama aku lg ckp aku sihirkan mereka???? demi ALLAH aku tak main bende halus cmtuh.

Ermmm paling aku sedih, dia ckp dia dendam dgn aku? ish kau nk dendam, pegi dendam bf kau la... satu-satu ayat dia kasi kt laki tu aku bc. dia boleh cakap " aku berdendam dgn budak tuh. dia hancurkan kebahagiaan i.sb dia i hilang u. sb dia u tinggalkn i. sb dia jgk i dah tak gembira"

ish... apasal sbb aku??? kalau nk sgt bf kau balik ambik la ! aku tak kesah kot.. aku muda lagi, boleh cari ramai laki lg.. tp tolongla kau dan bf kau tuh jgn kacau life aku lagi !!!! ...

full stop sekian.. Emo sekjap

2 comments:

  1. takotnye kalo ade org dendam ni..elok jgk mntk putus, xkn kita nk pening kpala pkir sal org brdendam ngn kita...lg satu pikir je kta xde jdoh ngn org tu kn:)

    ReplyDelete
  2. ermmmmmm angin jgk la.. senang je dia ckp. org alim ni la yg kadang-kadang jahat, yg tutup kesalahan dgn buat-buat alim? hello itu org lain tp xsemua cmtu kn??? sedap je mulut perempuan tua tu ckp mcm2.. tp sy diam je lg... geram btol. dia bole ckp bf dia tinggal dia sbb sy guna-guna.. kalau soh 10 lelaki pilih sy n dia, ada laki muda nk ke dia yg umo 41? adoi pk logik jgn fitnah je.. hurmmmm sedih sbb bomoh pn sy xpnh pegi

    ReplyDelete