Wednesday, June 8, 2011

Kenapa boleh wujud penyakit Psiko ?

Nak smbung ke kisah aku yang seterusnya tuh? ish macam bahaye je kan ? slagi kes tak selesai, aku ta nak lah bercerita or komen lebih lanjut. Rasa cm tak kene tempat. buatnya dia pun baca blog aku ni tak ke niaya ?? bukan susah pn nk cari blog ni. taip je apa-apa yg ada kene mengena tentang diri kita dah keluar kan ??? 
kes memang makin rumit n berbahaya. Aku tak pasti kenapa Z ta nak lagi buat repot polis tuh .Katanya tunggu dlu. Tah la.. keadaan dah makin bahaya.. itu je aku boleh cakap. Aku nk Z buat laporan polis . at least laporan untuk covering je ke kan ?Arhgg !! tension la.. macam-macam nak kene fikir smpai aku sendiri tak pasti adakah aku patut ikut campur dalam permasalahan ini. Sedangkn memang aku tak terlibat pun. Oke aku decide after semua da selesai baru aku akan cerita lah.. buat masa ni macam berbahaya ... 
Sekarang ni, aku cuma nk Z dapatkan balik dua dua kereta dia  tuh je.. then semua kembali kepada asal and selamat. tak nak la dendam jiwe kesumat bagai ni.. Bosan !! 
kesimpulannya : 
macam mana penyakit psiko boleh wujud? @ Kenapa seseorang boleh dapat penyakit tuh???huuuuuuuuuu pening nk menjawab. tapi bagi aku seseorang maybe la ada penyakit psiko tu d sebabkan oleh faktor tekanan. maybe dia penah kena tamparan hebat sebelum ni kan ?? Perempuan ni pn seorang janda anak 2. tapi aku tak nafi dia still cantik. Ermmmm tah lah ! maybe dia sayang sgt kt Z tu kot. smpai tak boleh nk terima kenyataan..

No comments:

Post a Comment