Tuesday, June 7, 2011

Ish memang perempuan gile @ Psiko??

Actually, entri ni aku patut post dua hari lepas lagi. Kira nya da banyak ketinggalan n nak basi dah apa yang aku nk cerita . Tapi tak apa la, at least cerita ni bersiri-siri lah jugak. aku sendiri tak pasti cmne kesudahan cerita ni nanti. Tapi lately banyak kisah-kisah pelik yang terjadi kat aku ni. Boleh blur dibuatnya. 
Oke ! sebenarnya, masa ahad bf aku ni mintak clash dengan ex gf dia untuk kali yng ke berapa ratus pn aku xpastilah. memang sebelum ni pn dia da mintak clash. sebab perempuan ni sangat lah psiko ! aku sendiri takut . tapi perempuan ni ta nak lepaskan bf aku. s0 memang sepanjang aku couple dgn bf aku ni, perempuan psiko ta pernah tahu kewujudan aku ni. Bf aku si Z (bukan nama sebenar) ;p ni mmg tak nak appear kn aku depan perempuan tu. Sebab bahaya katanya. Whatever !! .. 
Z terpaksa pergi umh dia sb dia ugut nk bunuh diri lepas Z mintak break lagi. Z terpaksalah pergi untuk elak benda buruk berlaku. s0 jam 1 ptg tuh Z dah pergi sana atas izin aku la wlwpun aku dah membebel sejam sebelum tu. Sape ta marah kn bf sendiri nak pergi jmpa perempuan lain. Then Z janji nan aku nak balik around 2.30 ptg. Dia cuma nk tgk apa yg berlaku. memang kali ni Z nekad gler nk break. Perempuan tu memang la agak berusia umurnya dari Z. Maybe umor dia 40 kot. tp serius cakap muka n style perempuan tu ta macam umo 40 an. tp macam 30 an cmtu la.. still muda ! vouge oke !! hehe.. tp s0rry i sikit tak rasa tercabar ye !.. 
Sepanjang Z pergi umah dia, aku apa lagi. tido je la.. ari minggu kan hari untuk rest. kan kan kan ??? s0 sedar-sedar time tuh jam da pkul 3.00 ptg. Aku call Z tp xjawab. Mesej ta balas.. Haish ! sape ta angin ni Bhai !!!!! menyirap gler darah aku kot. Aku memang tak sedap hati dah. duduk tak kene. berdiri ta kene. apa nak buat ek?? Aku pikir2.. then aku terignat aku penah curi alamat rumah perempuan tua tuh kat Z. ermmm lepas siap-siap tuh, aku terus capai GARMING aku then ikut je lah hala tuju dari alamat tuh. 
Masa aku smpai kt apartment perempuan tu duduk. aku dah nampak kereta Vios Z. s0 betullah ni rumah perempuan tu. ! dalam fikiran aku cuma fikir +ve ! aku memang bengkak gler nan Z. Aku pikir dia d0k sbuk melayan ex dia smpai lupakan aku kn?? aku memang nk je serang dorang. Alamat da jmpa. Aku naik la tingkat 5 then dada aku memang berdebar nampak kasut Z luar rumah perempuan tu. 
Aku dengan selambanya ketuk je pintu n cari Z. Menggelabah muka Z. Tapi time aku datang tu, aku tgk dorang tgh bergaduh. Perempuan tu dah muka sememek nangis bagai ! Korang tahu? rupanya perempuan tu kunci Z dalam rumah dia n sorok kunci rumah. Dia tak kasi Z keluar ke mana-mana. Tapi bergelut punya bergelut, akhirnya dapat gak kunci rumah . Ingatkan drama da habis smpai stu kn? THen ktorang turun kt bawah sbb perempuan tu cakap dia nk amik barang dia kt dalam kereta vi0s Z. Ktorang follow je ... tapi smpai kt bawah tu dia meroyan nangis bagai. Melalak sambil menggelupur . Dia cakap tak nak lepaskan Z. 
Aku sendiri tak sanggup nk tengok situasi tu. Perempuan tu sangat agresif smpai dia baling kunci mangga pada Z. Nasib Z tahan dengan tangan. tapi berdarah jgk lah !!! perempuan tu plak memang macam benci giler dengan aku. DIa tak dapat terima kenyataan kewujudan aku. Tindakan perempuan tu aku rasa memang sangat memalukan kaum perempuan. menangis, menggelupur. Ermmm aku pun tak pasti kenapa lah Z boleh kenal perempuan macam tu. Beza umur tu jauh  . Z baru 26 tahun. Dalam hal ni aku banyak diam je. 
Then perempuan tu tiba-tiba boleh plak call kawan-kawan dia konon nan belasah Z. dia tetap xpuas hati dengan Z. Setiap tempat or daerah ni mostly ada org jaga right? ermmmm s0 perempuan ni dah guna khidmat sorang brother yang jaga area situ untuk settle masalah ni.. Yang kotrang tak puas hati . Perempuan tu amik kereta Z dua dua sebab sakit hati. sekarang ni. memang dia dah curi viva Z. Vios Z pn dia mtk brother tu simpankan sebab sakit hati. WTH ??? ermmmm  
after dah settle tuh . then perempuan tu macam waras sikitla. then dia panggil Z kejap. lepas 2 minit, Z pun masuk kereta aku tuk balik. Nk balik dengan kereta dia kn dah kene amik dgn perempuan tu??? ermmmm macam2 hal lah ! cuma permpuan tu sempat menjerit cakap." aku tak akan lepaskan kau Z ! kau tahu kan, mati je dapat pisahkan kita ! aku sayang kau ! tapi aku akan pastikan aku dapat kau Z !!" then lepas tu dia ludah kt Z ??? haish.. geli si0t !!.. 
ermmmm psiko tak ??? huhu ktorang terus je blah dari apartment dot dot dot tu  ! 

4 comments:

  1. nanti sy smbung cerita ni k? ermmm entri ni berlaku pada 6 hb jun 2011. hari ahad ;(

    ReplyDelete
  2. tp i nak tya u all la...mcm ne if i da break up n bf i....tp i masih ade cari dia gak la n cuber perbaiki setiap yg berlaku....tp i tak ugut dia pon...i tak marah dia pon...kdg2 i risau if dia ade gf lain....tp i ade gtau kat dia i doakan dia if dia ade org lain.....dia ckp i stalker n mcm2.....i terima n ahti terbuka...hinggalah i pernah tya kwn rapat dia....tp pertanyaan i pon tidak mengaibkan dia.....i juz nak perbaiki hubungan n baik mcm dulu.....kwn dia tolong i tya dia....dia pon marah n ckp kat wall fb dia i ni pompuan sial..i ni psiko..i ni giler n mcm2 hinaan...sdgkan i tak pernah ugut dia..i cuma ckp i masih sygkan dia....i sedih sgt sebab dia ckp i psiko...tp i nak tya u all...adekah sikap i mcm tu i adelah sorg yg giler atau psiko??

    ReplyDelete