Friday, June 17, 2011

padah minyak pengasih ??

OMG !!! ermmm padah terkena minyak pengasih ni boleh membuatkan seseorang tu. Istilah 'Minyak pengasih' amat terkenal di dalam masyarakat Malaysia. Ia adalah sejenis bahan yang digunakan untuk "memikat" hati seseorang agar dapat menimbulkan rasa kasih kepadanya dan sanggup berbuat apa sahaja kerananya. teruk kan ? Tapi ada juga sesetengah tu menggunakan minyak pengasih semata-mata untuk mendapatkan org yang disayangi. agar org tu sayang dan jatuh hati pada dia. tapi WHAT THE FUCK ! if guna cara halus ? inini yg aku angin sgt. (eh pesal aku angin? huhu mcm berlaku kt aku jep. no no no !)

Minyak pengasih mostly terkenal dengan nama minyak dagu. huish seram kn?
minyak dagu apa?? Sebenarnya ianya dari campurtangan JIn yang mampu membuatkan seseorang terpengaruh kepada tuan yang empunya minyak. Kaedah pembuatan minyak ini juga dari kaedah sihir. Ramuan yang digunakan ialah kadang-kadang terdiri daripada bahan-bahan yang kotor dan berbisa. Contohnya seperti miang buluh, bisa ular, air liur katak, dan sebagainya. Kesemua bahan-bahan ini dicampurkan dan kemudiannya diperam dengan masa yang lama dan seterusnya dipuja dengan kaedah sihir. Selalunya pengamal minyak pengasih ini menyimpan di dalam botol kecil, bagi memudahkan dibawa kemana-mana.

Apabila minyak tersebut berkurangan selepas kekerapan penggunaan, maka kaedah pemujaan JIn dilakukan semula oleh pengamal tersebut ataupun bomoh yang mereka dapatkan. Setiap kali upacara pemujaan, darah ayam atau darah tuan itu sendiri disediakan untuk makanan kepada JIN yang berada di dalam adunan tersebut. Huish geli siot.. entah apa-apa je la.. emmm .

Kesan-kesan setelah terkena dengan minyak pengasih ini ialah:
1) Terasa minat dan kasih kepada si pengamal minyak pengasih tersebut.
2) Amalan ibadah kepada Allah semakin kurang, malah kurang penghayatan.
3) Teringat-ingat dan cinta yang mendalam kepada si pengamal tersebut.

Ini dah macam kes cerita khurafat. korang penah tgk cite khurafat ? arahan
shamsul yusoff tu??? haa cmtu la lebih kurang org yang terkena minyak
pengasih ni ha.. kan da mati last sekali.

Bagi memastikan sihir dan ramuan SIHIR mereka menjadi, kebanyakan mereka akan menyapu minyak tersebut pada mana-mana anggota badan si mangsa. Dan selalunya mereka menyapu pada nadi atau urat darah. Ini kerana apabila mangsa disapu minyak pada bahagian tersebut maka secara cepat JIn akan bertindak terus masuk kedalam perjalanan darah mangsa dan seterusnya menguasai diri mangsa. Pada ketika itulah mangsa akan terasa ngairah dan suka kepada si pengamal tersebut.

Ha untuk nk mengelak dari terkena sihir amalkan :
1) Membaca Ta'awuz dan Basmalah pada setiap kali menjamah makanan.
2) Mengamalkan Mathurat pagi dan petang.
3) Ketika hendak makan atau minum, baca "Bismillahillazi layadhurruhu ma'asmihi syai un, fil ardhi wala fissamaak, wahuwassami' ul 'alim" sebanyak 3kali.

No comments:

Post a Comment