Sunday, June 19, 2011

Review (3 2 1 CINTA)






Siapa kata cerita ni tak best ? bagi aku la? ok apa.. tak berat. lawak and boleh hilang stress tgk lakonan Diana ni berlakon jadi tomboy. hehe sebenarnya aku suka tgk farid kamil. Handsome weh wa cakap lu ! ...

Oke la. jumaat lepas aku tgk cerita ni kt Alamanda. ermmm sebenarnya tak plan pn. main redah je la... s0 tgk2 ada lagi kosong. apa lagi, kalau tiket yang d sponsor selalu, aku tengok jep :) hehehehe best jadi mem besar... (poyo !) .. hurmmm oke la.. buat apa ckap banyak.. tujuan aku ni nk review pasal movie baru ni la..

bagi aku permulaan cerita ni dah best. dah boleh gelak-gelak la.. ye lah ! mana tak lucu bila c diana ni drift motor besar tu dengan pakai baju cm lelaki da. aku tengok sebiji cm pelumba motosikal. dengan helmet dia yg besau tu boleh plak masa dia park tunggu trafic light de minah dalam kereta yg gedik2 mintak no fon? hahaha lawak lah ! tak bole blah tgk perempuan gedik mengayat. tak tahu padahal tu perempuan..

lepas tu aku suka part c diana ni selamba badak air dia mengorat farid kamil dalam cerita tuh. fu yoo korang lau tgk cerita ni, mest korang tak penah tgk ada perempuan yang memang btol-btol desperate nak kn bf.. s0 dia sanggup buat apa je. plus-plus c diana dalam cerita ni agak tomboy and tak pernah bercintan. jadi dia tak tahu lah apa yang dia buat tu memalukan diri sendiri . tapi aku suka semangat kental dia yang tak pernah mengaku kalah.

tapi memang nampak comel je apa c diana ni buat. hehe tapi kalau aku jadi lelaki tuh la, aku sendiri ngeri and gerun ada org minat cm tu sekali. eheee... ermmm pertengah cerita tuh dah agak bosan la.. tah.. hehe biasalah. tak ada la apa sangat cerita ni just for fun. tak perlu nak brfikir. rileks sudeh...cuma aku tak suka penampilan ayam. opss ! silap, piere andrea dalam cerita ni.. kenapa SERABAI sangant bhai !! lu tak cukur janggut berapa lama ??? huhuhu sangat la nampak kotor.. i don like!

ending dia aku tak brapa suka laaa sebab dia bkan nan farid kamil. tapi lasttttttttttttttt sekali tuh syok Oooooo ! hahaha lawak la.. kesian farid kamil. lepas dari azab tomboy tergila-gilakan dia, tiba plak bleh muncul bapok kn ?huhu tak bole lupa la part tuh...


Oh aku kasi movie ni 6/10 :) heeeeeeee














No comments:

Post a Comment