Sunday, July 3, 2011

arnab angora aku kene serang dek anjing serigala... :(



sabtu lepas aku sedih sbb arnab kesayangan aku yg kaler hitam tu mati. tp tak tahu mati sebab apa.. pasai tak ada darah pn. aku tgk dia da lembik dek anjing bodo tuh. geram aku. al kisahnya ms aku off tv sbb nk solat zohor, aku dgr bunyi "cit..cit !! cit !!" eh cm pelik je la.. aku tak pernah dgr bunyi tuh. Rupanya arnab ni ada suara rupanya.. huhu baru aku sedar. ermm s0 aku cpt-cpt la benti dari baca niat. aku keluar tgk anjing besar cm srigala dok nk baham arnab aku lg sekor. aku pn pe lagi terus ketok pintu pagar . nasib anjing tu lari.. huhuhu tp aku sedih sbb sekor da mati. yg sekor lagi terus lari masuk rumah aku ni haaa.. n menyorok tepi dinding..

aku menagis sakan tgk arnab aku syg mati. da la yg tu bulu tebal n gemok. aku syg yg tuh. tp .... dah mati.. aku tak pasti apa anjing tu buat. sbb tak berdarah pun.. F**K btol anjing tuh ! geram nyeee... then sangkar arnab aku mmg da lunyai bersepah entah mana-mana dah. dah terbuka bumbung bagai. nasib baik je boleh baiki lg.. ermmm makanan da bersepah, tmpt air pn.. geram btol...

then adik aku pn ambik bangkai arnab tu tanam ke buang aku tak tahu sbb aku da sedih giler-giler.. hurmmmmm yang pasti aku tetap sayang si hitam tuh.. aku sedih sbb setengah jam sebelum tu aku da mandikan dia. lap dia. bg makan.. main dgn dia.. lepas tu aku masuk sbb nk solat. aku tak pasti sape tak tutup pagar umh.. ermmmmm sedih nyeeee... hish ! skg aku ngah wait arnab teddy bear dr abg kt uptown. da seminggu wait ni.. cpt-cptla ada. utk hilangkn kesedihan aku

No comments:

Post a Comment