Sunday, July 17, 2011

Aku buat semuanya demi ayah ...



Lately aku selalu je touching. semua perkara akan buat aku touching, marah and cpat melenting. aku rasa tak sedap hati and... entahlah. aku sendiri tak tahu kenapa. Tapi macam rasa nk SINGLE lagi better. aku tak suka perasaan mcm ni. bukan tak sayang.. tapi aku rasa diri masih tak perfect utk jadi seorang kekasih kepada seseorang. aku dah pun luahkn apa aku rasa pada dia, tapi dia buat endah tak endah. .

hurmmmm mmg aku sengaja biarkan dia apply jawatan pramugara tu. korang sume igt aku nk ke dia jadi pramugara? igt aku sanggup ke? SUMPAH aku tak sanggup biarkan dia jadi pramugara. sape yang kasi? tapi, bagi aku... biarlah dia ada kehidupan baru. biarlah dia cari perempuan lain . biarlah dia tinggalkn aku. aku dah tak nk kehidupan sekarang.. aku tak happy, tapi aku sayangkn dia sepenuh hati aku... cuma aku tak brsedia untuk bercinta lagi. ataupun? aku tak nk ada komitmen lagi? ermmm ataupun ayah aku tak suka kn dia? entah.. kata ayah, dia mcm playb0y. ayah ckp dia handsome sgt and risau dia main-mainkn aku??? entah... aku da minta break beberapa kali pun. aku ikut cakap ayah, tapi smpai sekarang aku masih tak dapat nk selesaikn masalah ni. aku tak nak derhaka kepada ayah. aku rela korbankan perasaan aku ni. hari-hari aku menangis n pikir cmne nk settle kn mslh ni..

Lately aku banyak sakitkan hati dia. aku cepat melenting. memang aku sengaja buat perangai utk dia benci aku. tapi dia sabar.. cuma sejak akhir-akhir ni dia demam. memang mood dia tak elok. tiap hari aku menangis sebabkan terasa hati dgn sikap dia.. tapi aku sedih, sedih sbb aku memang nk dia benci dan marah-marah aku. aku buat semuanya kerana ayah. demi sayang aku kepada ayah. tak mungkin aku pilih lelaki yang aku baru kenal setahun. keluarga tetap keutamaan aku.

aku de terbaca balik mesej dia jumaat lepas. dia cakap dia nk dgn aku smpai bila-bila.. tapi aku tak balas pun. entah lah. aku dah takut nk kasi harapan. aku tahu ayah tak terima dia.. maafkan saya awk... saya pun tak tahu smpai bila hubungan ni akan bertahan?? tapi yang aku pasti, kita mmang tak leh bersama.. huhu akhirnya terluah juga kt blog ni. padahal aku sendiri tak tahu cmne nk cerita.. :(


walaupun sedih tapi kene tetap senyum..

1 comment:

  1. 1st Allah, 2nd Family, 3rd baru la diri sendiri..utamakan keluarga..:)

    ReplyDelete