Wednesday, May 18, 2011

Semua orang bercerita pasal movie : Nur KAsih !!

BEST sangat ke cerita ni???

 photo credit to google *

Pagi - pagi lagi aku buka facebook, aku tengok semua status hari ni.  *NUR KASIH THE MOVIE*  hahaha.. apa hebat sangat ke filem ni sampai setiap status aku buka hari ni, mostly bercakap atau bercerita tentang cerita tu??? ermmmm termasuk aku skali la yang tergedik post kt wall aku nk tengok cerita tuh. hehehe bukan apa, just ta sabar nk tahu apa special nye cerita ni. Promosi dah gempak, cerita pun bukan cerita mengarut. ada lah sikit elemen islamic bak kata orang. yang boleh beri kesedaran kat masyarakat. Ini tidak, cerita-ceria yang berunsur negatif tu suka sangat lah orang kita tengok. hurmmmm.. 

Ta sabar plak nak tengok cerita ni kan kan kan ??? hehehehe . Minggu lepas dah tengok cerita kongsi. s0 minggu ni cerita NUR KASIH plaks?? byk duit tengok tiap minggu kan? nasib badan... apa-apapun aku harap cerita ni best dan tak mengecewakan. ye laa drama dia pn boleh tahan la.. org kata apa, mmang xmissed tgk 1 hari. ;)

Tapi apa-apa pun aku suka tgk pelakon perempuan tu . si NUR pakai tudung. mcm cantik la kan dari dia free hair . hehehe.. s0 jom tgk cerita NUR KASIH malam ni ... kita enj0y  !!

 

No comments:

Post a Comment