Wednesday, May 18, 2011

KEMBALI KE DUNIA BLOGGING ;)

Haish, da lama aku tinggalkan dunia blogging ni. almost 5 month ! ermmmmm memang aku delete semua entri yang lepas-lepas . Aku ta nak igt lagi kisah lama-lama.. biarla semuanya jadi kenangan.. ermmm tah la kenapa tiba-tiba je aku macam rindu nk berblogging balik. tu yang aku post entri pasal nk tgk movie : NUR KASIH tadi. 

Tapi kehidpan selepas and sebelum involve dengan dunia blogging memang sgt lain. Kalau tinggal blog utk sehari dua, or seminggu no hal.. tapi kalau da smpai 5 months?? sape ta rindu kan?? ;)  
Nak tahu apa bezanya aku selepas xberblogging lama mcm dlu ? :

* Paling ketara laaaaaa ..... Lama aku tak buat gila snap picture sendiri mana-mana aku pergi and buat semata nk share nan kawan2 lain. Selalu aku memang pantang bergambar. Mest ada je la port aku amik dan apa aku buat .. Gambar plak bila da masuk laptop trus edit through photoscape kn? hehe sweet jew (Poyo kot !! tp itu memang rutin seorang blogger edit2 photo sendiri .. kikiki )

* Aku x buka laptop lagi. balik rumah je terus tengok tv. kalau dulu, balik je keje, aku ter0s upload picture n st0ry mcm2 pengalaman aku dapat. Dlu internet tu 24 jam. tapi sekarang boleh di kira lah. paling byk pn aku buka 3jam sehari k0t ! huhuhu

* Aku dah xkisah keluar lelama mana tanpa igt nk balik cepat2 semata nk berblogging . hehe sy0k oh blogging ni sebenarnya, sebab tu aku rindu nk berblogging balik. Kadang2 aku lg suka terperap kat rumah sambil surve internet. ta de lah susah payah nk iron baju, nk make up, nk siap2 bagai kn???? d0k je umah lagi bagus.

* Aku xamik tahu pasal dunia blog lagi. Ermmmm tp dunia blog ni best, pasai pa? kita boleh dapat banyak info,  pengalaman orang and boleh la bertukar pendapat sesama kawan blog yang lain. Aku suka baca blog orang. hehehe kalau nice tu hari2 aku pegi terjah. 

* Dlu kalau ada apa2 event, program, aktiviti mesti aku dah save cpt2 dalam memori kepala aku ni then balik je rumah. apa lagi ! buka lappy terus update n menulis. hehehe cm satu kepuasan bila dapat memberi 1 entri setiap hari. Ala 1 entri setiap hari tu kira okeh lagi apa. Kalau rajin, buat lah 5 or 10 entri. tapi nanti orang bosan plak bila baca entri kita je. Kalau cmtu ada idea menarik, kita simpan dlu atau catit dlu kt memana. Esok masih ada. hahaha..

* hurmmm itu jela kot setakat ni. AKu da blur petang2 macam ni. haha mengantok  btol ! padahal banyak lagi keje xsettle. wake up mescya !!! work time ... 






work with ur heart !!



No comments:

Post a Comment